Završena obuka za izmiritelje
5. lipnja 2019.
Zakon o prosvjetnoj inspekciji
6. lipnja 2019.
6. lipnja 2019.

Zašto se oko kurikularne reforme još uvijek lome koplja?

Jesu li učitelji zadovoljni provođenjem eksperimentalnog programa? Što psiholozi govore o novim standardima koji se primjenjuju u provedbi reforme? – odgovori na ova pitanja traženi su u emisiji Argumenti Hrvatskoga katoličkog radija u kojoj su 6. lipnja sudjelovali dr. Jelena Pavičić Vukičević, potpredsjednica Stranke rada i solidarnosti, Ana Tuškan, glavna tajnica Sindikata učitelja Hrvatske i dr. Josip Burušić, voditelj Centra za istraživanje znanja i obrazovanja Instituta društvenih znanosti “Ivo Pilar”. Emisiju je uredio i vodio Ivan Tašev.

U osvrtu na odjek reforme Tuškan je rekla da je najveći problem što se struku ne doživljava kao socijalne partnere nego kočničare reforme. “Želimo da nas se gleda kao suradnike u stvaranju što boljeg obrazovanja. U školi za život je suprotno svrsi da se ne pita i ne uvažava mišljenje. Atmosfera u zbornicama je takva da je najbitnije skupiti sve značke, a rad s učenicima je najmanje bitan. Sve se radi jako na brzinu da bi se mogao napraviti novinski članak, ali u pozadini to ne funkcionira. Donesena je uputa da su učitelji ti, osobito razrednici, koji trebaju promatrati koji se dio udžbenika smije podcrtavati, a koji ne, jer ako se nešto više podcrta, onda udžbenik nije za upotrebu. Učitelji su opterećeni administrativno te dobivaju nejasne upute. Tu je i situacija besplatnih udžbenika uz koje je bitno da djeca imaju i radne bilježnice, jer kada se radi reforma, ona bi trebala biti cjelovita”.

https://hkm.hr/vijesti/domovina/zasto-se-oko-kurikualne-reforme-jos-uvijek-lome-koplja/?fbclid=IwAR2qVkwb5WHn5xjGr2O6kwscHpemPCZIoROnz5fakWN4nDfaO0YLY0xmnic

Zašto se oko kurikularne reforme još uvijek lome koplja?
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more