OBAVIJEST SINDIKALNIM POVJERENICIMA
30. rujna 2013.
VLADA SE DOGOVARA SAMA SA SOBOM
11. listopada 2013.
4. listopada 2013.

SVJETSKI DAN UČITELJA

PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

POVODOM 5. LISTOPADA SVJETSKOG DANA UČITELJA

U više od stotinu zemalja obilježava se

Svjetski dan učitelja, 5. listopada

. Taj dan je prigoda da se naglase izazovi s kojima se učitelji stalno susreću, ali i važnost obrazovanja samih učitelja.

Kao što je u rujnu ove godine ministar Znanosti, obrazovanja i sporta najavio početak Strategije svih strategija, tako bismo valjda i mi trebali 5. listopada, obilježiti Dan svih dana učiteljskog zanimanja – Svjetski dan učitelja. U „Zemlji znanja“.

I kao što strahujemo da je ova „Strategija“ samo jedna u nizu do sada propalih reformi u školstvu, tako strahujemo i da ćemo Svjetski dan učitelja obilježiti s gorčinom u grlu i u strahu za budućnost naših kolegica i kolega, ali i naših učenika.

Naši učitelji su ne samo učitelji, već i čarobnjaci.

Čarobnjaci; jer motiviraju naše učenike iako ih ne motivira resorno ministarstvo čak niti lijepom motivacijskom riječju.

Čarobnjaci; jer odrađuju savjesno i odgovorno posao za koji su potplaćeni.

Čarobnjaci; jer dostojanstveno rade unatoč svim preprekama s kojima se svakodnevno susreću.

Valjda znamo da čovjek nije samo za danas. I samo za ovdje.

U svakoj zajednici; učitelji, roditelji i djeca imaju pravo na to da se njihov glas čuje.

Na današnji dan želimo da se čuje glas učitelja, da razumijemo njihov plemeniti i teški rad, te da cijenimo njihovo zalaganje za što bolje uvjete u kojima podučavaju našu djecu.

Odlučimo da baš danas svatko od nas kaže HVALA barem jednom učitelju.

SINDIKAT HRVATSKIH UČITELJA svim učiteljima koji odgajaju i obrazuju našu mladež čestita Svjetski Dan učitelja. Ustrajte u svom radu jer će vaši plemeniti postupci postati sastavni dio sjećanja svih vaših učenika. A to vas čini učiteljima.

UVIJEK IMATE RUKE KOJE VODE I PRUŽATE IH SVIMA NA STAZAMA ZNANJA, SVJETLOSTI I MIRA.

v.d. predsjednika

Vladimir Milošević

SVJETSKI DAN UČITELJA
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more